Tvorba webových stránek Liberec

Tvorba webových stránek Liberec

Vytváříme webové stránky všeho druhu.
Dynamické i statické, katalogy produktů, či firemní vizitky. Na základě perfektního grafického designu, nebo levnější varianty ze šablon.
 
Při tvorbě webových stránek je důležité vědět, jaký cíl mají stránky plnit. Je dobré se nad tím zamyslet hlavně proto, abyste za několik let nemuseli předělávat web znovu. Když se nad samotnou tvorbou webu zamyslíte nyní, ušetříte si peníze i starosti.

Pár otázek, na které byste měli znát odpověď.

Chci prodávat své služby nebo produkty online?

Základní funkcí webových stránek by měla být co nejlepší prezentace vašich služeb, zaujetí zákazníka, vzbuzení jeho zájmu. Existuje mnoho forem prezentace produktů a služeb a je potřeba zvolit tu správnou. Typ akvizice je zákazníků je až ve finální fázi - bude lepší když jen zanechají email? Mají mi zavolat? Poslat formulář? Nebo mohou udělat rovnou objednávku online? Mohou platit online? Přemýšlejte tak, abyste mohli dodat zákazníkovi služby, či produkty v co nejkratším čas a nekladli mu do cesty zbytečné překážky. Pokud má návštěvník zájem o vaše služby, měla by být jeho konverzní cesta na webu jednoduchá a přirozená.
 

Chci řešit e-shop, nebo jen katalog produktů s možností poptávky?

Ani zde není pro někoho odpověď jednoduchá, jak se může na první pohled zdát. Zkuste to nejprve zkonzultovvat s námi.
 

Jaké jsou moje výhody oproti ostatním konkurentům?

Věc, na kterou se velmi často zapomíná. Hledejte unikátní přidanou hodnotu svého podniku, svého příběhu, nebo vašich produktů. Určitě máte za sebou zajímavý příběh, který může posloužit jako zdroj pro vybudování většího brandu. Minimálně s tím však budeme moct zaujmou na webových stránkách, či vymyslet vizuál, který k tomu vyloženě koresponduje, což působí vždy dobře.
 

Kde a jak chci  zaujmout budoucí návštěvníky mého webu?

Vždy se ptáme - pro koho stránky děláme? A odkud na Vás budou lidé chodit? Má-li to být z vyhledávání, musejí se stránky stavět úplně jinak. Je potřeba návštěvníka seznámit s tím co děláte pěkně od začátku. Sice děláte to, co hledal, ale vůbec vás nezná. Je potřeba vzbudit důvěru, ukázat, že už máte za sebou stovky spokojených zákazníků a postupně odbourávat nejistotu lidí, kteří na Váš web přijdou poprvé.
 

Potřebuje můj web být vidět, nebo sem budou chodit jen lidé z doporučení?

Webové stránky, které máte jen jako prezentaci vaší firmy, budou hlavně o vizuálu - webdesignu. Takový web se tvoří mnohem snáze, než ten, který má prorazit na první stránku ve vyhledávání. Tam, kde je důraz na SEO, je potřeba postupovat krok po kroku - začít analýzou toho, jak vás lidé hledají, udělat analýzu klíčových slov a příležitostí, z toho postavit strukturu webu, udělat pořádný obsah a chytlavé texty a nakonec vytvořit grafický design. Ve finále vznikne nakódujeme a naprogramujeme web na míru, který maximálně vyhovuje všem a je připraven na cokoliv.
 

 

My se na tyto otázky ptáme proto, aby vám webové stránky přinášely ty nejlepší výsledky a naplnily tak vaše očekávaní.

Co si připravit na tvorbu webových stránek?

Při zadání tvorby webových stránek je nejlepší přijít již s konkrétní specifikací.
Ta se skládá z několika kapitol:

Administrace webu

  • Chcete mít možnost webové stránky upravovat sami a zároveň mít možnost ho do budoucna nějak rozšiřovat?

Grafika webu / webdesign

  • Budete chtít vytvořit grafiku na míru?
  • Budete to chtít nechat kompletně na nás?
  • Máte svého grafika který vám webdesign připraví? (pozor, designér není automaticky webdesignér)
  • Máte alespoň nějaké příklady webů, které se Vám líbí? Koukneme na to a řekneme, co tam mají špatně a co se dá použít.

Funkce webových stránek

Zamyslete se, co potřebujete a jestli to určitě využijete.
  • Kontaktní formuláře
  • Katalog produktů
  • Novinky / blog
  • Portfolio
  • Události
  • Registrace uživatelů
  • Newslettery
  • Online chat

Obsah Vašeho webu

  • Kde budeme brát textový obsah? Určitě nejsme odborníci na to, čím se zabýváte. Pokud texty nemáte, dáme vám osnovu od čeho se odrazit, co bych tam jako návštěvník chtěl mít, abych se dozvěděl vše podstatné.
  • Pokud máte stávající web, ze kterého můžeme alespoň částečně texty převzít, je to o něco jednodušší.

Materiály - foto a multimédia

  • Fotografie – nejdůležitější věc na webu
  • Videa
  • Dokumenty
  • Ebooky apod…

Správa webových stránek

Webové stránky nejsou nesmrtelné. Pokud máte administrační sytém (například WordPress) je nutné ho správně zabezpečit zálohovat, nastavit SSL certifikát, vybrat vhodný hosting, starat se o veškeré aktualizace, rychlost webu, nastavení trvalých odkazů, informace pro roboty a vyhledávače, blokovat podezřelé dotazy a roboty, spam….
  • Máte správce webu, který se tím živí? (odpovídá na emaily, urgentní změny provede do několika hodin a ví co dělat v případě problémů)
  • Zajistěte si profesionální správu stránek. U firemních prezentací je to nezbytnost.

GDPR - ochrana osobních údajů

V květnu 2018 přišel celoevropský zákon o nakládání s osobními údaji. Netýkají se pouze webu (například kontaktního formuláře), ale také procesů a dat u Vás ve firmě. Potřebujete protokoly, správně nastavené procesy a znát základní problematiku.

Reklama - online marketing

Máte v plánu reklamní kampaně?
Facebook, Google, Seznam, Mailchimp, Heureka apod.? Je potřeba na to vaše webové stránky připravit.

Cena webových stránek

Když si odpovíte na otázky výše, máte souhrn informací, se kterými si webová agentura před tvorbou webových stránek dokáže již poradit. Postavíme informační architekturu webových stránek, neboli strukturu budoucího webu, ke kterému přikládáme již celkové nacenění projektu. Když máte malé webové stránky, neznamená to však, že jsou levné. A naopak to platí taky. I když jsou rozsáhlé, nemusejí být ve výsledku složité a drahé. Sami víte, že i malý dům může stát velkou částku, pokud má perfektně sloužit, vydržet apod. Záleží kolik investujete do připrav, architektů a designérů. U webových stránek platí to samé. Více o ceně webových stránek najdete zde.
Slušné webové stránky pořídíte od 20 tisíc. Dejte si však pozor na lidi, kteří se tím neživí. Často nemají dostatečné zkušenosti. I ti jsou schopni dílo předražit a zpackat. Ani si toho nejprve nevšimnete. Můžou se vám líbit, ale později zjistíte, že je musíte předělat. Taková investice se nevyplácí.
Rádi Vám pomůžeme s Vaším novým projektem. Obraťte se na nás.

Můžeme Vám pomoci se vším, co jste tu dnes četli. Víme jak na to.
Rádi se sejdeme v Liberci, nebo po domluvě i jinde.