Tvorba e-shopu

Zabýváme se tvorbou e-shopů včetně návrhů grafiky a funkcí. Projdeme s vámi celý proces od návrhu e-shopu po vytvoření e-shopu a následné spuštění.

Pomáháme klientům zjistit, jak by mohl e-shop po spuštění fungovat, odkud by měli přicházet návštěvníci a podle toho teprve e-shop vytvořit.

Mnoho lidí toto ujasněné nemá a tak si nejdříve popovídáme, jestli tento byznys plán máte ujasněný a jestli máte reálnou představu o tom, jak e-shopy fungují po spuštění.

Tvorba e-shopů na WooCommerce

Platforma WordPress má unikátní prostředí, které lze jakkoliv rozšiřovat a doplňovat tak nejrůznější funkce. Plugin WooCommerce se stará o rozšíření, která do WordPressu přinese administraci objednávek, možnosti přidávání produktů, nastavení dopravy a platebních metod a mnoho dalšího.

WooCommerce je světová platforma, na které běží miliony e-shopů po celém světě. Více o WooCommerce najdete v našem článku.

Co si připravit k tvorbě e-shopu?

Veškerý sortiment, ideálně vyfocený, popsaný a s ujasněnými cenami produktů a jejich variant. Dále můžete mít třeba jasno v tom, jakou budete využívat platební bránu a jaké typy dopravy. Mnohdy to záleží na hmotnosti a velikosti zboží. I tyto informace si můžete připravit.

Pokud už máte e-shop a jen ho potřebujete předělat na modernější řešení, nebo byste chtěli vytvořit rychlejší e-shop, tak si můžeme stávající data také stáhnout pomocí XML feedu. Pokud ho nemáte, připravíme jiné řešení.

Dobré je i vědět, kam data z eshopu budete exportovat a jaké jsou možnosti propojení. Používáte fakturační systém? Skladový systém? Budete posílat své produkty do zbožových srovnávačů typu Heureka, Zboží apod.? Tato propojení se nejčastěji řeší exportním XML feedem a ten vám bez problémů zajistíme dle potřeby.

Jaké jsou možnosti tvorby e-shopu

Grafika

Buďto probereme e-shopy, které se vám líbí vzhledově i funkčně a vytvoříme vlastní návrh layoutu (vzhledu), k tomu si poté sedne grafik a udělá vám vzhled na míru.

Nebo se podíváme na existující šablony, které si můžete zakoupit a na tomto základu e.shop postavíme.

Funkce

Dobré je předem vědět, jak se mají produkty chovat, jak se mají filtrovat. Pokud chcete nějaký kalkulátor zboží, tak vydefinovat všechny parametry a stavy. Funkcemi se také rozumí odesílání emailů, propojení s Google Nákupy apod. To vše je dobré probrat ještě před zahájením spolupráce a od toho se také odvíjí cena.

Doprava a platba

Možností je celá řada. Jsme schopni napojit jakékoliv typy dopravy i plateb. Namátkou např. GLS, Zásilkovna, PPL, Balík do ruky…

Platba se provádí přes online převody, nebo platbu kartou. Infrastrukturu zajišťují platební brány typu: GPWebPay, GoPay, ThePay apod. Není problém napojit jakoukoliv z nich. Důležité je, abyste vy podepsali smlouvu s platební bránou a zvolili si tarif, který vám bude vyhovovat.

Platební brány si účtují poplatky za zprostředkování každé transakce. Někdy je to 1%, někdy až 5% a závisí to na měsíčním obratu a výši měsíčního tarifu. Neboli – jak často bránu používáte. Čím ji používáte častěji a děláte větší obraty, tím dostanete lepší podmínky.

Cena tvorby e-shopu

Cenově jsme schopni vytvořit nový e-shop od 20 tisíc Kč. Blíže se k ceně e-shopu dostaneme až poté, co si specifikujeme Váš projekt, protože každý je trochu jiný.

Nechte si spočítat cenu projektu

 

Níže najdete několik z našich referencí tvorby e-shopu:

 


Colostrium.com – eshop
Reference

Colostrium.com – eshop

Kozí kolostrum je jedinečný přírodní prostředek, který pomáhá chránit zdraví a posiluje imunitu.

Jakoka.cz – hedvábné šaty
Reference

Jakoka.cz – hedvábné šaty

Paní Jana Koděra Kalinová ručně zpracovává a maluje hedvábné šaty, halenky, tuniky a vše možné. Vše je z pravého hedvábí. Dělali jsme jí e-shop a také logo.