Rádi Vám napojíme některý z následujících pluginů, dle Vašeho uvážení.
Intercom – Globální platforma pro zákaznickou podporu. Má služby rozdělené do několika kategorií, od zákaznického online chatu. Jedná se o profesionální nástroj, který začíná na $49 měsíčně. Obsahuje jak nástroje pro marketingové automatizace, support mailbox, online chat a i mnoho dalšího.
Zendesk (dříve Zopim chat) – Online chat, který dobře poslouží a zprávy, které byly zaslány offline odešle na Váš email. Narozdíl od Intercomu, má režim zdarma, kde můžete obsluhovat jeden chat v jednu chvíli. Vše se ovládá v prohlížeči, nepotřebujete žádné další aplikaci. V případě, že Vám někdo pošle zprávu, Vás počítač upozorní zazněním tónu, případě vyskočí klasické upozornění vpravo dole.
LimeTalk – LimeTalk je multijazyčný a víceplatformní – také ho využijete na mobilu, či tabletu. Není zcela zdarma, ale nabízí levné plány cca od 100 Kč za měsíc.
2 důležité rady rady:
- Při výběru LiveChatu vybírejte takové které je nebo bude GDPR compliant.
- LiveChat dává smysl jen když se mu dokážete věnovat
Budeme rádi za Váš názor