Správa SEO a linkbuilding
SEO není jen o tom, jak dostat web na přední příčky vyhledávačů. SEO musíte vnímat trochu širším způsobem a přemýšlet o optimalizaci nalezitelnosti. Uživatelé internetu nehledají jen ve fulltextových vyhledávačích a co je důležitější, nepoužívají pouze komerční klíčové výrazy. Nákupní proces je daleko složitější a zpravidla začíná sběrem informací. Abychom byli úspěšní, musíme se zabývat personami a uživatelskými scénáři.
Víte, co je to SEO?
Optimalizace pro vyhledávače
Neboli optimalizace nalezitelnosti webu.
Věnovat se SEO zabere hodně nákladů (času, nebo peněz), ale výsledky jsou dlouhodobé a hlavně trvalé. Narozdíl od PPC se Vám SEO nevypne, když zrovna nezaplatíte.
Personalizace
Dnešní vyhledávače velmi přizpůsobují výsledky vyhledávání. Dle polohy, denní doby, typu zařízení, nebo podle toho, co o Vás reklamní systémy ví.
Obsah je klíčový
Máte pokrytá všechna důležitá klíčová slova? A jak víte, která to jsou?
Na každé slovo by měla existovat optimalizovaná vstupní stránka.
Uživatelské scénáře a konverze
Co se stane, když uživatel přijde na Vaši stránku? Umíte si ho správně zaháčkovat? Napoprvé objedná málokdo, ale můžeme ho zachytit. Pomocí remakretingových kódů, reklamního publika, nebo emailu v newsletteru.
Linkbuilding
Zpětné odkazy
Neboli důvěryhodné odkazy mířící na Váš web z jiných stránek.
Linkbuilding je nedílnou součástí SEO, zabere také hodně nákladů a výsledky jsou dlouhodobé a hlavně trvalé.
Nezáleží jen na počtu
Odkazy mohou být prospěšné, nebo také škodit. Dávajte si pozor na málo důvěryhodné stránky a snažte se být nápomoci v prvé řadě lidem! Robot u Vás nenakoupí.
K čemu to je?
Vaše doména bude mít větší důvěryhodnost – výsledky z Vašeho webu se budou zobrazovat na vyšších pozicích a navíc – přes odkazy k Vám proudí návštěvnost.