SEO není jen o tom, jak dostat web na přední příčky vyhledávačů. SEO musíte vnímat trochu širším způsobem a přemýšlet o optimalizaci nalezitelnosti. Uživatelé internetu nehledají jen ve fulltextových vyhledávačích a co je důležitější, nepoužívají pouze komerční klíčové výrazy. Nákupní proces je daleko složitější a zpravidla začíná sběrem informací. Abychom byli úspěšní, musíme se zabývat personami a uživatelskými scénáři.

Víte, co je to SEO?

Optimalizace pro vyhledávače

Neboli optimalizace nalezitelnosti webu.

Věnovat se SEO zabere hodně nákladů (času, nebo peněz), ale výsledky jsou dlouhodobé a hlavně trvalé. Narozdíl od PPC se Vám SEO nevypne, když zrovna nezaplatíte.

Personalizace

Dnešní vyhledávače velmi přizpůsobují výsledky vyhledávání. Dle polohy, denní doby, typu zařízení, nebo podle toho, co o Vás reklamní systémy ví.

Obsah je klíčový

Máte pokrytá všechna důležitá klíčová slova? A jak víte, která to jsou?

Na každé slovo by měla existovat optimalizovaná vstupní stránka.

Uživatelské scénáře a konverze

Co se stane, když uživatel přijde na Vaši stránku? Umíte si ho správně zaháčkovat? Napoprvé objedná málokdo, ale můžeme ho zachytit. Pomocí remakretingových kódů, reklamního publika, nebo emailu v newsletteru.

Linkbuilding

Zpětné odkazy

Neboli důvěryhodné odkazy mířící na Váš web z jiných stránek.

Linkbuilding je nedílnou součástí SEO, zabere také hodně nákladů a výsledky jsou dlouhodobé a hlavně trvalé.

Nezáleží jen na počtu

Odkazy mohou být prospěšné, nebo také škodit. Dávajte si pozor na málo důvěryhodné stránky a snažte se být nápomoci v prvé řadě lidem! Robot u Vás nenakoupí.

K čemu to je?

Vaše doména bude mít větší důvěryhodnost – výsledky z Vašeho webu se budou zobrazovat na vyšších pozicích a navíc – přes odkazy k Vám proudí návštěvnost.