Jedná se o typ reklamy, kde platíte až v případě, že se zákazník na základně Vašeho inzerátu rozhodne navštívit Vaše stránky.

Díky přesným statistikám o počtu prokliků a objednání služby hned uvidíte, kolik musíte investovat do jednoho zákazníka (cena konverze) a jaká je celková efektivita všech marketingových kanálů.

Platí se v drtivé většině za proklik, ale lze platit i za počet zobrazení, stejně jako u dalších typů reklam, jako videoreklama, nebo remakrketing.

Na Googlu a Facebooku můžeme cílit i na zahraničí a konkurovat tak i zaběhnutým firmám.

PPC služby Google AdWords a Sklik

Společné vlastnosti:

  • Peněženka pro dobíjení kreditu pomocí platební karty, nebo převodem z účtu. Nejprve nabijete peníze, pak z nich čerpáte na prokliky.
  • Výběr klíčových slov, na které se chcete zobrazovat
  • Měření pomocí Google Analytics – tam se nejlépe měří chování návštěvníků a počet zákazníků
  • Dají se kdykoliv vypnout a zapnout – reakce v rámci několika minut
  • Struktura účtu: Kampaň > Reklamní sestava > Klíčová slova a inzeráty
  • Jde o pokrytí relevantních klíčových slov pro Váš typ podnikání, propojení se správným inzerátem a nasměrování na správnou vstupní stránku
  • Cena za proklik je závislá na propracovanosti kampaní, vstupní stránce na webu a aktuální míře konkurence určitého klíčového slova.

Realizovali jsme více jak 50 reklamních kampaní a PPC reklamou se zabýváme a školíme od roku 2012.