Úpravy WordPress webu pro Seznam Newsfeed

Úpravy WordPress webu pro Seznam Newsfeed

Pokud provozujete stránku se zábavnými nebo informační články, mohli byste usilovat o zařazení do služby Seznam Newsfeed. V poslední době se tato služba stává mezi našimi klienty velmi oblíbenou. Pro aktivní stránky s sebou totiž nese řadu výhod.

Abyste o ně nebyli ochuzeni ani vy, sepsali jsme pro vás takového “Základního průvodce”. Udělejte si představu, o co jde a co vás, v případě zájmu o takovou spolupráci, čeká.

Co je to Seznam Newsfeed?

Jak už název napovídá, jde o službu nabízenou společností Seznam. Díky ní se můžou vaše články snadno dostat na hlavní stranu Seznam.cz. To pro vás znamená nejen významný zdroj návštěvnosti, ale taky provize navíc za zobrazování dodaných reklamních ploch.

Jak se můžu do této služby přihlásit?

V první řadě zašlete e-mail na adresu newsfeed@firma.seznam.cz. Do něj nezapomeňte uvést odkaz na váš web. Dřív než odkaz odešlete, doporučujeme se ujistit, že jste se vším na vašem webu spokojení.

Seznam si totiž pečlivě vybírá, jaké weby do Newsfeedu pustí. Nejdříve tak váš web musí projít posouzením obsahu a designu ze strany redakce.

První fází jsem prošel, co dál?

Následně si od vás redakce vyžádá odkaz na RSS feed. Ten musí obsahovat potřebné informace o článcích v požadovaném formátu. Defaultní RSS feed, který WordPress v základu generuje, tyto podmínky bohužel nesplňuje. Musíte v tomto směru provést několik úprav a vytvořit si RSS feed na míru. Společně s tímto je pak třeba zaslat i odkaz na faviconu webu.

Musím na webu provést nějaké další úpravy kvůli splnění podmínek?

Zařazení do této služby je docela výzvou. A to nejen z hlediska výhod, ale i kvůli poměrně přísným podmínkám, které má Seznam nastavené. S velkou pravděpodobností se tak stane, že dostanete od některého z pracovníků Seznamu výčet věcí, které je nutné na vašem webu upravit.

Tato část je pro každý web individuální a záleží na tom, co za obsah na webu máte. Nejčastěji se jedná o odstranění cizích reklamních ploch či feedů ze sociálních sítí pro uživatele, kteří nepřichází ze Seznam Newsfeedu.

Obdržel jsem reklamní plochy, co s nimi?

Pro využití reklamních ploch od Seznamu existuje řada pravidel (https://partner.seznam.cz/rozlozeni-reklamy-2/) pro umístění, velikost a způsob zobrazení, které musíte splňovat.

Často se jedná o úpravy vaší šablony, do které se vkládají na různá místa bannery. Ty se následně zobrazují na základě různých podmínek. Například jestli návštěvník přišel z desktopu či mobilního zařízení. Nebo jestli se návštěvník na váš web dostal ze Seznam Newsfeedu či odjinud.

Vše mám schváleno, reklamní plochy běží a já dostávám provize za zobrazení. Končí tím moje práce s úpravami webu?

Jednou za čas se z redakce Seznamu ozvou, že se změnily podmínky služby. S ohledem na tyto změny je potřeba upravit nějakou část webu. Nejčastěji se tyto úpravy týkají samotných reklamních ploch. Taky se může stát, že v minulosti něco přehlédli a dodatečně se ozvou s žádostí o rychlou nápravu tak, aby váš web splňoval všechny jejich pravidla.

Jsou nějaké další technologie, kterými můžu zvýšit zisk z reklamy od Seznamu?

Ano. Seznam průběžně přichází s dalšími možnostmi, kterými můžete zvýšit počet zhlédnutých stránek a dobu, kterou uživatel stráví na vašem webu.

Jedná se například o box Seznam doporučuje, tlačítko “To se mi líbí” nebo Seznam diskuze.

Zní to skvěle, ale technickým věcem na webu nerozumím, co teď?

V takovém případě si váš web s radostí vezmeme pod svá křídla. S úpravou webu pro Seznam Newsfeed jsme pomohli už řadě našich klientů. A tak tento proces zajistíme levou zadní i pro váš web.

Pokud už naším klientem jste, jistě oceníte například o 40 % levnější hodinovou sazbu a přednostní implementace.

Správa webu nikdy nebyla snazší! 🙂

Budeme rádi za Váš názor

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna