Luxusní ručně vyráběné kožené boty, tenisky, sandálky, lodičky a kabelky made in Europa.
Tvorba eshopu
Tvorba e-shopu
Zabýváme se tvorbou e-shopů včetně návrhů grafiky a funkcí. Projdeme s vámi celý proces od návrhu e-shopu po vytvoření e-shopu a následné spuštění.
Pomáháme klientům zjistit, jak by mohl e-shop po spuštění fungovat, odkud by měli přicházet návštěvníci a podle toho teprve e-shop vytvořit.
Mnoho lidí toto ujasněné nemá a tak si nejdříve popovídáme, jestli tento byznys plán máte ujasněný a jestli máte reálnou představu o tom, jak e-shopy fungují po spuštění.
Tvorba e-shopů na WooCommerce
Platforma WordPress má unikátní prostředí, které lze jakkoliv rozšiřovat a doplňovat tak nejrůznější funkce. Plugin WooCommerce se stará o rozšíření, která do WordPressu přinese administraci objednávek, možnosti přidávání produktů, nastavení dopravy a platebních metod a mnoho dalšího.
WooCommerce je světová platforma, na které běží miliony e-shopů po celém světě. Více o WooCommerce najdete v našem článku.
Co si připravit k tvorbě e-shopu?
Veškerý sortiment, ideálně vyfocený, popsaný a s ujasněnými cenami produktů a jejich variant. Dále můžete mít třeba jasno v tom, jakou budete využívat platební bránu a jaké typy dopravy. Mnohdy to záleží na hmotnosti a velikosti zboží. I tyto informace si můžete připravit.
Pokud už máte e-shop a jen ho potřebujete předělat na modernější řešení, nebo byste chtěli vytvořit rychlejší e-shop, tak si můžeme stávající data také stáhnout pomocí XML feedu. Pokud ho nemáte, připravíme jiné řešení.
Dobré je i vědět, kam data z eshopu budete exportovat a jaké jsou možnosti propojení. Používáte fakturační systém? Skladový systém? Budete posílat své produkty do zbožových srovnávačů typu Heureka, Zboží apod.? Tato propojení se nejčastěji řeší exportním XML feedem a ten vám bez problémů zajistíme dle potřeby.
Jaké jsou možnosti tvorby e-shopu
Grafika
Buďto probereme e-shopy, které se vám líbí vzhledově i funkčně a vytvoříme vlastní návrh layoutu (vzhledu), k tomu si poté sedne grafik a udělá vám vzhled na míru.
Nebo se podíváme na existující šablony, které si můžete zakoupit a na tomto základu e.shop postavíme.
Funkce
Dobré je předem vědět, jak se mají produkty chovat, jak se mají filtrovat. Pokud chcete nějaký kalkulátor zboží, tak vydefinovat všechny parametry a stavy. Funkcemi se také rozumí odesílání emailů, propojení s Google Nákupy apod. To vše je dobré probrat ještě před zahájením spolupráce a od toho se také odvíjí cena.
Doprava a platba
Možností je celá řada. Jsme schopni napojit jakékoliv typy dopravy i plateb. Namátkou např. GLS, Zásilkovna, PPL, Balík do ruky…
Platba se provádí přes online převody, nebo platbu kartou. Infrastrukturu zajišťují platební brány typu: GPWebPay, GoPay, ThePay apod. Není problém napojit jakoukoliv z nich. Důležité je, abyste vy podepsali smlouvu s platební bránou a zvolili si tarif, který vám bude vyhovovat.
Platební brány si účtují poplatky za zprostředkování každé transakce. Někdy je to 1%, někdy až 5% a závisí to na měsíčním obratu a výši měsíčního tarifu. Neboli – jak často bránu používáte. Čím ji používáte častěji a děláte větší obraty, tím dostanete lepší podmínky.
Cena tvorby e-shopu
Cenově jsme schopni vytvořit nový e-shop od 20 tisíc Kč. Blíže se k ceně e-shopu dostaneme až poté, co si specifikujeme Váš projekt, protože každý je trochu jiný.
Nechte si spočítat cenu projektu
Níže najdete několik z našich referencí tvorby e-shopu:
Puresilver – koloidní stříbro
České koloidní stříbro ve formě drátu tento e-shop prodává do celého světa.
Colostrium.com – eshop
Kozí kolostrum je jedinečný přírodní prostředek, který pomáhá chránit zdraví a posiluje imunitu.
Jakoka.cz – hedvábné šaty
Paní Jana Koděra Kalinová ručně zpracovává a maluje hedvábné šaty, halenky, tuniky a vše možné. Vše je z pravého hedvábí. Dělali jsme jí e-shop a také logo.