Co vám přinese správa eshopu našimi administrátory?
Největší výhoda a radost je mít po ruce někoho, kdo tomu rozumí a dokáže rychle poradit. Denně řešíme problémy, které jsou ojedinělé a máme s tím mnoho zkušeností.
Na základě Vašeho zadání jsme schopní udělat jakýkoliv zásah, či úpravu, nebo jen doplnit produkty.
E-shop je potřeba monitorovat a zálohovat. Opravujeme chyby, které vznikají při aktualizacích pluginů. Větší změny děláme na vývojové kopii e-shopu, kterou zdarma vytvoříme.
Postaráme se také o výkonný hosting a nastavení serveru. Pokud je potřeba dbát na rychlé odezvy, nebo vysokou návštěvnost, vyhradíme vám server jen pro tento jeden projekt.
Dále zajistíme rozšíření funkcí eshopů, jako:
- emailing
- nastavení online chatu / chatbota
- nasazení importů produktů
- automatizace importů a exportů
- vytvoření XML feedů
- propojení a synchronizace s externím systémem
- … apod.
Jak funguje správa e-shopů WooCommerce?
Při převzetí eshopu do správy je potřeba:
1. Správně nastavíme webhosting. Přemigrujeme eshop na naše servery včetně emailových služeb.
2. Vezmeme si do správy doménu a správně nastavíme DNS.
3. Poté propojíme pluginy a zjistíme, zdali je potřeba některé nahradit, zdali všechny mají podporu a jestli se některých nemůžeme zbavit. Čím více pluginů, tím hůře pro web z hlediska kompatibility a rychlosti webu.
4. Dáme dohromady všechny licence pluginů a šablon.
5. Nastavíme pravidelné procesy údržby, zálohování, aktualizací webu.
6. Nastavíme správné měření návštěvnosti, propojíme WooCommerce s Google Analytics a Search Console
7. Opravíme nějaké prvky, které jsou akutně potřeba vyřešit.
Jaké úkony děláme v rámci správy eshopů
Správa eshopů na platformě WooCommerce se poté skládá z několika komplexních činností.
Monitoring dostupnosti a návštěvnosti webu.
Kontrola a provádění aktualizací pluginů a šablony.
Pomoc s nastavením a úpravami, administrátoři vždy při ruce.
30 minut úprav zdarma každý měsíc.
Bezpečnost, zálohování a zavádění funkcí údržby.
Prémiové služby pro eshopy:
Ruční procházení a kontrola eshopu
Vždy v pondělí proběhne kontrola funkčnosti webu, Vzhled, funkce formulářů, rychlost načítání. V případě e-shopu také kontrola nákupního procesu. Pokud provozujete web a dbáte na uživatelskou přívětivost, pak je jistě velmi nepříjemné, když vás zákazník upozorní, že něco na Vašem webu nejde. Obzvlášť když například provozujete eshop, prodáváte knihu, nebo online kurzy.
Provoz eshopu na vlastním serveru
ULTRA RYCHLOST. Pro weby a eshopy se zvýšenou návštěvností, nebo pro náročný web, který potřebujete extra rychle fungovat. Tuto možnost používáme, když například spustíte své reklamní kampaně a potřebujete perfektní doručitelnost, žádné zádrhely a dlouhé načítání. Vydrží extra velkou návštěvnost.
Neustálý pokrok
Vylepšení z oblasti uživatelské přívětivosti, přehlednosti, SEO nebo nových funkcí, které rovnou implementujeme. Web se neustále zlepšuje a nemusíte se o nic starat. Spolu s našimi experty využijeme nasbírané zkušenosti a postupně budeme Váš web vylepšovat. navrhneme 2-3 věci měsíčně zkonzultujeme s kolegy z marketingu a projektovým manažerem pokud to uznáme za vhodné.
Reporty, statistiky a měření vlastních cílů
Jednou měsíčně zašleme vyladěný report přímo pro Váš web na míru. Lze přidat vlastní měření toho, co Vás opravdu zajímá. Může jít o report správy webu: činnosti administrátora, provedené aktualizace, zálohy, útoky, jimž se zabránilo, monitoring dostupnosti webu atd. Nebo o report návštěvnosti a cílů webu: počet uživatelů, chování návštěvníků, splnění cílů, zdroje návštěvnosti atd…
Tipy “co zlepšit” – měsíčně
3 rady každý měsíc od profesionála, jak aktuálně posunout web v nejlepším poměru cena/přínos. Následná kontrola implementace.
Budeme rádi za Váš názor