8+1 tipů: Jak ihned poznáte, že stránky potřebují změnu?

1. Nejsou responzivní

responzivní designPojem v současnosti velmi často používaný. Je to přizpůsobení zobrazení webové stránky přesně na šířku vašeho displeje, ať už na počítači, tabletu, nebo mobilech. Nemusíte už krkolomě přibližovat a projíždět stránku zleva doprava a zase zpátky a nehrozí, že se ztratíte v textu. Vzhledem k tomu, jak mobilní návštěvnost rapidně roste, stává se tento typ zobrazení nezbytností. Jsou přitom zachovány všechny funkce webu.

Zkuste si to schválně na svém monitoru. Vezměte okno prohlížeče za kraj a zmenšete jeho šířku až na úzký pruh. Co vidíte? Je to k přečtení? Na užší obrazovce je menu většinou zobrazeno v horní části pouhou ikonou se třemi čárkami, aby nezabírálo tolik místa. Po stisknutí tlačítka se teprve rozbalí.

2. “Vítejte na stránkách”

Tato věta se dříve šířila po českých internetových stránkách jako mor. Tomu už je ale dávno konec. Jak se internet stává dostupnějším, lidé se pohybují po internetu mnohem rychleji. Jsou na něm častěji a nechtějí trávit hodiny na internetu. Prohlédnou více stránek, už ani tolik nečtou, a jen tak je skenují. Máme tedy méně časů návštěvníka zaujmout. I když je to hezké gesto, stále je to věta, která návštěvníkovi nic nepřinese. Webový návštěvník je dravá zvěř plující internetem.

Zeptejte se u svého webu, čím nejlépe a nejrychleji nového návštěvníka ZAUJMOUT?

3. Aktuality z roku 2014 a déle.

Buď máte důvod psát aktuality a víte co s nimi, co to přináší, a nebo je vypněte. Bude lepší dát více energie a péče, do Vašich referencí.

4. Postrádá výzvu k akci

Evoluce webů je nezastavitelná. Už dávno jsou jasné výzkumy, že čím jednodušeji se to napíše, tím lépe to na lidi funguje. Zaměřte se na klíčové prvky konverze zákazníka, například kontaktní formulář – důležitý konverzní prvek.

Která z následujících možností Vás asi tak nejvíce zaujme?

Přejít na kontaktní formulář

Kontakt

Kontaktuj nás

5. Nemají konverzní barvu

Návštěvníci internetu jsou často zmatení, mají už skoro teda konečně tu stránku, kterou chtěli a teď se potřebují dostat do cíle:  Jak vás tedy mám kontaktovat? Co proto musim udelat?

Jasná navigace, která drží stejnou barvu napříč všemi konverzními body na stránkách, je to, co každý návštěvník na internetu potřebuje. Jinak se zatoulá a přejde jinam. Neměla by být stejná jako Vaše firemní barva. Vyberte si konkrétní barvu, která se k webu hodí a držte si ji pouze pro tyto případy.

kontaktní formulář6. Složité poptávkové formuláře

Co potřebujete vědět? Jméno. Email. Telefon. Víc nic. Pokud se jedná o poptávku, řešte konkrétní parametry objednávky až osobně. Obecně platí, čím méně okýnek na formuláři, tím více lidí ho vyplní.

7. Najdete partnerské odkazy v patičce

Jeden z hříchů minulých let. “Pojďte si se mnou vyměnit odkaz, bude to pro obě strany přínosné. Čím více zpětných odkazů, tím lépe.” tomu už je definitivní konec. Pokud chcete zlepšit pozice a ovládnout to tajemné SEO, přihlašte se na jedno z našich školení o SEO.
Více o tzv. site-wide odkazech.

seo odkazy v paticce

webnode logo8. Webnode

Jestli to s podnikáním někdy myslíte vážně, se šablonu od webnodu vám Vaši kvalitní službu návštěvník neuvěří.

8+1: Jak poznat amatérskou reklamní agenturu?

Používá spojení “SEO Optimalizace” – používají ho agentury, které se v oboru dále nevzdělávají. Které někdy ani nevědí, co to v překladu znamená. Kdyby jo, nepsali by si no stránky: Search Engine Optimization Optimalizace = v překladu: Optimalizace optimalizace nalezitelnosti webu. Je nějaká nalezitelnost a ta se buď optimalizuje, pracuje se na ni, nebo ne. Tento proces už nelze dále optimalizovat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *